مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 13:572022-09-19فرهنگي

اسپیلبرگ جایزه اصلی جشنواره تورنتو 2022 را برد


«فابلمن ها» فیلم زندگینامه ای استیون اسپیلبرگ جایزه منتخب مردم جشنواره تورنتو را از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مهر به نقل از ورایتی نوشت: شب پیش در آخرین شب جشنواره تورنتو 2022 برندگان بخش انتخاب مردم این جشنواره معرفی شدند و فابلمن ها درامی خودزندگینامه ای درباره بزرگ شدن و به بلوغ رسیدن که بر مبنای زندگی استیون اسپیلبرگ و به کارگردانی خود وی ساخته شده فیلم منتخب مردم شد.

به این ترتیب این فیلم شانس مهمی در فصل جوایز کسب می کند؛ زیرا هر سال برندگان این جایزه نامزدی اسکار را هم به دست می آورند.

این فیلم که در دوران پس از جنگ جهانی دوم در دهه 1950 آریزونا می گذرد، به بیان ساده، داستانی از یافتن حقیقت از طریق سینما است.

سامی فابلمن، شخصیت جایگزین اسپیلبرگ در این قطعه، عاشق فیلم است و از لحظه ای که مادرش (با بازی میشل ویلیامز) به وی می گوید: فیلم ها تنها رویاهایی هستند که برای همیشه باقی می مانند شیفته سینما می شود.

اما همه رویاها راحت نیستند و تماشای زندگی از دریچه دوربین سوپر 8 کوچکش، موجب می شود سامی دیدگاه تازه ای از خانواده اش به دست بیاورد و با رازی روبه رو شود که تهدید می کند خانواده را از هم بپاشد.

فیلم های زنان حرف می زنند ساخته سارا پولی و چاقوها بیرون 2 دیگر رقبای جدی فیلم اسپیلبرگ بودند که جایزه دوم و سوم را دریافت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپیلبرگ جایزه اصلی جشنواره تورنتو 2022 را برد

اسپیلبرگ جایزه اصلی جشنواره تورنتو 2022 را برد