مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 13:372022-09-19سياسي

اجرای 62 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت از اجرای 62 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید علی اصغر پوربهشت در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه های هفته دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس را یکی از افتخارات ویدئو کنفرانس از مهم ترین این برنامه هاست و در این برنامه از 400 رزمنده دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

پوربهشت از اجرای صبحگاه مشترک، تجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت، غبارروبی قبور مطهر شهدا، رزمایش جهادی ادارات، میز خدمت در مصلای نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس قبل از خطبه های نماز جمعه، اعزام گروه های جهادی و اکیپ های پزشکی به مناطق کمتربرخوردار به عنوان بخشی از این برنامه ها نام برد.

وی افزود: طی هفته دفاع مقدس چندین یادواره شهدا از جمله یادواره یک بانوی شهیده برگزار می شود.

پوربهشت فرهنگ دفاع مقدس را نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا عنوان و با بیان این که این فرهنگ روز به روز مثل عاشورا زنده است، خواستار همراهی و همکاری همه دستگا ه ها به جهت برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس شد.

وی نقش شهرستان کهگیلویه در زمان جنگ را برجسته عنوان و با بیان این که متاسفانه آنگونه که باید دلاورمردی های رزمندگان ما به تصویر کشیده نشده است گفت: نیاز است این دلاوری های برای نسل ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 62 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه

اجرای 62 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه