مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 13:222022-09-19سياسي

رویکرد فارس به سمت اشتغال دانش بنیان خواهد بود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: رویکرد محوری کمیته امداد، حرکت از کسب و کار سنتی به سمت کسب و کار دانش بنیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مرتضی موصلی، در مراسم افتتاحیه رویداد تابستانه انتقال تجربه و مهارت افزایی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد، گفت: این رویداد در فاز اول جهت مهارت افزایی 100 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس و با همکاری 20 نفر از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

موصلی افزود: این دوره طی 2 روز و با برگزاری 5 کارگاه با عناوین مختلفی از جمله آشنایی با بوم کسب و کار، مدیریت بازاریابی و برندسازی، اصول و فنون مذاکره و.

برگزار می شود.

او با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) رسالت های مختلفی را در دستور کار خود دارد اضافه کرد: یکی از این رویکردها که در یک دهه گذشته طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و مطالبات نخبگان اجرایی شده است، توانمندسازی اقتصادی است که دارای مزیت و ارزش افزوده باشد.

مدیرکل امداد فارس خاطر نشان کرد: توانمندسازی در جهات مختلفی همچون اقتصادی، اجتماعی و فکری برای جامعه هدف اجرا می شود که امید است با بهره گیری از ظرفیت های مختلف استان بتوانیم در تحقق این مأموریت مهم  گام های  موثری برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد فارس به سمت اشتغال دانش بنیان خواهد بود

رویکرد فارس به سمت اشتغال دانش بنیان خواهد بود