مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 12:072022-09-19اجتماعي

اختصاص 5 میلیارد ریال برای آبرسانی به حیات وحش همدان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از اختصاص 5 میلیارد ریال توسط صندوق ملی محیط زیست برای اجرای پروژه آبرسانی به حیات وحش در مناطق حفاظت شده شراء و لشگردر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیده مریم محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 5 میلیارد ریال توسط صندوق ملی محیط زیست برای اجرای پروژه آبرسانی به حیات وحش در مناطق حفاظت شده شراء و لشگردر اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه با اختصاص این مبلغ از سوی صندوق ملی محیط زیست، مخازن ذخیره سازی آب در این مناطق تهیه شده است ادامه داد: با توجه به خشکسالی های اخیر، افت سطح آب زیر زمینی و خشک شدن چشمه ها؛ حیات وحش منطقه شراء تحت فشار بسیاری قرار داشته که محیطبانان با دستی نیاز حیات وحش را برآورده می کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان افزود: منطقه حفاظت شده نشر همدان، بیشترین میزان تنش آبی را بین 6 منطقه حفاظت شده محیط زیست استان دارد و در حال حاضر به صورت دستی و با استفاده از تانکر، آبرسانی به حیات وحش صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه وضعیت منطقه حفاظت شده لشگردر ملایر نسبت به نشر بهتر بوده با این وجود این منطقه نیز در تامین نیاز آبی گونه های حیات وحش با مشکلاتی مواجه است گفت: برای تامین هزینه مورد نیاز خرید منبع و مخزن ذخیره آب با معاونت طبیعی و صندوق ملی سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 میلیارد ریال برای آبرسانی به حیات وحش همدان

اختصاص 5 میلیارد ریال برای آبرسانی به حیات وحش همدان