مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-19اقتصادي

اتفاقات مهم برای 4 خط شبکه مترو تهران در نیمه دوم سال جاری


با تقویت روند تامین منابع مالی و تزریق پول اوراق مشارکت، اتفاقات خوبی به لحاظ تکمیل نواقص خطوط 3 ، 4 ، 6 و 7 در نیمه دوم سال جاری رخ خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مسعود درستی مدیر عامل شرکت مترو تهران اعلام کرد: بر اساس پیگیری های صورت گرفته و همکاری قابل تقدیر بانک شهر، این هفته بخش نخست پول اوراق مشارکت سال 1400 که مربوط به توسعه و رفع نواقص خطوط 3، 4، 6 و 7 می شود، آزاد شده و به پروژه های متعدد این خطوط تزریق خواهد شد.

وی افزود: در واقع موارد مصرف این وجوه شامل تکمیل و راه اندازی ایستگاه پروانه در بخش توسعه غربی خط 4، ادامه عملیات اجرایی پایانه آزادگان و رفع نواقص تجهیزاتی خط 3 و در نهایت ساخت ایستگاه های باقی مانده خطوط 6 و 7  است.

  درستی ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال جاری و به مرور زمان، کل پول اوراق مشارکت سال 1400 شرکت مترو تهران که مبلغ 1500 میلیارد تومان است، به شکل تدریجی آزاد شود تا در اختیار پروژه های نیمه تمام قرار گیرد.

در این میان جا دارد از همکاری دلسوزانه و مشفقانه بانک شهر به عنوان بانک عامل عرضه و فروش اوراق مشارکت سال 1400 برای توسعه شبکه حمل و نقل عمومی پایتخت تشکر کرد که با کمترین اتلاف وقت و البته حسن نیت ، اوراق مذکور را منتشر و آماده تحویل به شهرداری تهران کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات مهم برای 4 خط شبکه مترو تهران در نیمه دوم سال جاری

اتفاقات مهم برای 4 خط شبکه مترو تهران در نیمه دوم سال جاری