مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 10:472022-09-19سياسي

کمک معیشت 9 هزار جانباز فاقد شغل و درآمد برقرار شد/ 31 هزار جانباز در فهرست انتظار


با وجود اینکه منابع مالی لازم پیش بینی نشده بود ولی با مدیریت منابع، کمک معیشت 9 هزار جانباز فاقد شغل و درآمد برقرار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طاهر موهبتی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه 40 هزار جانباز در فهرست انتظار کمک معیشت قرار داشتند، گفت: باوجود اینکه منابع مالی لازم پیش بینی نشده بود اما با مدیریت منابع، کمک معیشت 9 هزار جانباز فاقد شغل و درآمد برقرار شد.

طاهر موهبتی افزود: لازم است دولت و مجلس در بودجه های سالیانه به بنیاد شهید و امور ایثارگران کمک کنند تا کمک معیشت جانبازانی که در فهرست انتظار کمک معیشت قرار دارند برقرار شود و در راستای دسترسی عادلانه جانبازان به خدمات، پیشنهاد می شود پرداخت این کمک معیشت به دهک های بالا حذف و به ازای آن دهک های یک تا 3 تحت پوشش قرار گیرند.

موهبتی با تأکید بر اینکه بودجه در نظر گرفته شده برای بنیاد متناسب با نیاز این بنیاد نیست، افزود: 95 درصد از بودجه در نظر گرفته شده برای این نهاد به عنوان حقوق، مزایا و کمک معیشت به خانواده شهدا و ایثارگران پرداخت می شود.

کمک معیشت جانبازان با وجود 60 درصد افزایش، ناکافی است معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه 105 هزار نفر از بنیاد کمک معیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک معیشت 9 هزار جانباز فاقد شغل و درآمد برقرار شد/ 31 هزار جانباز در فهرست انتظار

کمک معیشت 9 هزار جانباز فاقد شغل و درآمد برقرار شد/ 31 هزار جانباز در فهرست انتظار