مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 10:322022-09-19دانش

ادغام 125 واحد دانشگاه پیام نور طی 2 سال گذشته


هرچند که در 2 سال گذشته 125 واحد دانشگاه پیام نور ادغام شده اما مردم خواستار حضور و قعالیت این دانشگاه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ، ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور صبح امروز در نشست خبری که در محل سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، گفت: پذیراش این دانشگاه در سه مقطع برگزار می شود و دوره های این دانشگاه در مقطع دکتری حضوری است.

وی با اشاره به برگزاری تعدادی از دوره های این دانشگاه به صورت الکترونیکی، گفت: در کارشناسی 6 جلسه و در کارشناسی ارشد 8 جلسه کلاس های این دانشگاه به صورت حضوری برگزار می شود و حضور ددانشجویان در این کلاس ها حضوری نیست، محل آزمون ها هم به درخواست دانشجویان است و دانشجویان می توانند هر جا که راحت تر باشند آزمون خود را بدهند.

رییس دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه تمام سرفصل های این دانشگاه کشوری و سراسری است، گفت: بخش زیادی از پذیرفته شده های مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا از فارغ التحصیلان این دانشگاه است، ولو اینکه در منظقه محرومی درس خوانده باشد.

وی یا اشاره به احیا و بازگشت 25 واحد دانشگاه پیام نور بر اساس درخواست مردمی، گفت: هرچند که در 2 سال گذشته 125 واحد دانشگاه پیام نور ادغام شده اما مردم خواستار حضور و قعالیت این دانشگاه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام 125 واحد دانشگاه پیام نور طی 2 سال گذشته

ادغام 125 واحد دانشگاه پیام نور طی 2 سال گذشته