مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 08:222022-09-19اقتصادي

محور سلطانیه_همدان تا پایان دولت به بهره برداری می رسد


مدیرکل راه و شهرسازی سازی استان زنجان با اشاره به اجرای پروژه محور سلطانیه_ همدان، گفت: محور سلطانیه_همدان تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی سازی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه محور سلطانیه به همدان، اظهار کرد: محور سلطانیه به همدان تا روستای آق بلاغ به طول 100 کیلومتر در حوزه استحفاظی استان زنجان قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی سازی استان زنجان با اشاره به تقسیم بندی این 100 کیلومتر برای انجام این پروژه، ابراز کرد: از سلطانیه تا قیدار 32 کیلومتر، 18 کیلومتر کمربندی قیدار تا روستای حصار، از روستای حصار تا پیر مرزبان 22 کیلومتر، 28 کیلومتر تا روستای آق بلاغ تقسیم بندی شده است.

وی با اشاره به اینکه قطعه کمربندی قیدار به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: قطعه سلطانیه تا قیدار و روستای حصار تا روستای پیر مرزبان جزو پروژه های فعال اداره کل راه و شهرسازی است و پیمانکار در طول سال فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه به مردم و مسئولان قول دادیم تا پایان سال کاری 1402 این دو قطعه به بهره برداری برسد، عنوان کرد: فصل راهسازی در استان زنجان محدود است و بعد از آبان ماه فعالیت عمرانی نمی توانیم داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور سلطانیه_همدان تا پایان دولت به بهره برداری می رسد

محور سلطانیه_همدان تا پایان دولت به بهره برداری می رسد