مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 08:222022-09-19اقتصادي

احداث یک گرمخانه با 2 هزار مترمربع زیربنا در قم


معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: : قرارداد احداث اسکلت گرمخانه در 2 هزار مترمربع زیربنا منعقدشده و عملیات خاک برداری و فونداسیون اجرایی آن در دستور کار شهرداری قم قرارگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی زاده با اشاره به برنامه ریزی برای احداث یک گرمخانه در قم، اظهار داشت: در قالب سفر رییس جمهور به قم در دی ماه سال گذشته، بودجه 3 میلیارد تومان برای احداث گرمخانه تخصیص یافته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: قرارداد احداث اسکلت گرمخانه در 2 هزار مترمربع زیربنا منعقدشده و عملیات خاک برداری و فونداسیون اجرایی آن در دستور کار شهرداری قم قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه این گرمخانه با همکاری و مشارکت استانداری، شهرداری و بهزیستی در حال احداث است، اضافه کرد: این گرمخانه در دوطبقه، پس از بهره برداری و تکمیل در اختیار اداره کل بهزیستی قم جهت ساماندهی گروه هدف قرار خواهد گرفت.

حلوایی زاده اضافه کرد: قرارداد تکمیل اسکلت این پروژه به میزان 8 میلیارد تومان نهایی شده و تلاش می شود این طرح در کمتر از یک سال در انتهای شهرک فاطمیه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ 78032


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث یک گرمخانه با 2 هزار مترمربع زیربنا در قم

احداث یک گرمخانه با 2 هزار مترمربع زیربنا در قم