مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 07:072022-09-19اقتصادي

ابلاغ 30 میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای پروژه انتقال آب از چشمه هفتیان


استاندار مرکزی ازابلاغ 30 میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای پروژه انتقال آب از چشمه هفتیان خبر داد.

- استاندار مرکزی شب گذشته در جریان بازدید از وضعیت آب تفرش گفت: به جهت تسریع در پروژه انتقال آب چشمه هفتیان به تفرش، 30 میلیارد تومان اعتبار از سفر ریاست جمهوری ابلاغ شد.

وی در خصوص طرح آبرسانی به شهر تفرش و 40 روستا از چشمه هفتیان اظهار کرد: با توجه به ضرورت تأمین آب شرب سالم و بهداشتی و با کیفیت و به دنبال اُفت حجم و کمیت آب شهروندان تفرشی، طرح اضطراری انتقال آب به میزان 30 لیتر بر ثانیه به شهر تفرش در دستور کار استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اُفت شدید سطح منابع آب زیرزمینی در پی سال های کم بارش اخیر در شهرستان تفرش گفت: با توجه به نیمه تمام بودن اجرای طرح اصلی آب رسانی به شهر تفرش به علت نیاز به منابع مالی چشم گیر طی 3 سال که رقمی بالغ بر 350 میلیارد تومان بود، اجرای طرح اضطراری انتقال آب به دلیل قطع آب در تابستان گذشته مدنظر قرار گرفت که هم اکنون کل خط اصلی آن به طول60 کیلومتر  و 70 کیلومتر خطوط فرعی اجرا شده است.

  استاندار مرکزی با بیان اینکه طرح اضطراری انتقال آب که اجرای آن با همت همکاران فنی شرکت آب منطقه ای مرکزی محقق شد، تصریح کرد: در سال جاری نیز با هدف تأمین آب برخی روستاها در نزدیکی خط انتقال و در حد فاصل ایستگاه پمپاژ جفتان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 30 میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای پروژه انتقال آب از چشمه هفتیان

ابلاغ 30 میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای پروژه انتقال آب از چشمه هفتیان