مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 22:572022-09-18سياسي

پیگیر تناقض گویی عضو شورای رشت هستیم/ دفاع در دیوان


رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه علوی با حکم موقت قاضی در این جایگاه قرار گرفته است، گفت: پیگیر تناقض گویی یکی از اعضای شورای رشت برای تعیین تکلیف بسیاری از مباحث و اتفاقات رقم خورده هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا امشب در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن که بین اعضا وجود داشت، اقدام کرد تا از فرصت سوزی ها جلوگیری کند.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شورای ششم همزمان با دولت جدید فعالیتش را آغاز کرد، تصریح کرد: برخی از افراد مورد نظر برای شهرداری رشت نگاهشان به مناصب دولتی بود، از این جهت انتخاب شهردار قوی برای شورا مشکل بود و در نهایت نیز با لحاظ بسیاری از مباحث از جمله ثبات مدیریتی، شهردار بر جا مانده از شورای پنجم رشت را انتخاب و در این جایگاه ابقا کردیم که در کمتر از دو هفته بنا به دلایل اداری و شخصی وی استعفا داد و شورای ششم مجددا در چرخه انتخاب شهردار قرار گرفت.

تحول عمده در شهر خواسته شورا و مردم کارگرنیا با اشاره به اینکه خواسته شورا و مردم تحول عمده در شهر بود، بیان کرد: حدود 40 نفر در آن مرحله برای تصدی کرسی شهرداری رشت داوطلب شدند و با توجه به تجربه هشت ساله علوی در عضویت شورا و برنامه هایی که ارائه کرد، شورا تصمیم گرفت تا وی را برای تصدی این جایگاه انتخاب کند تا در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر تناقض گویی عضو شورای رشت هستیم/ دفاع در دیوان

پیگیر تناقض گویی عضو شورای رشت هستیم/ دفاع در دیوان