مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 17:122022-09-18ورزشي

از برپایی نمایشگاه هنری در مدارس تا نصب تصاویر شهدای شاخص در میادین گلستان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از برپایی نمایشگاه هنری ویژه هفته دفاع مقدس در مدارس استان خبر داد و گفت: نصب تصاویر شهدای شاخص استان در میدان ها و خیابان ها از دیگر برنامه های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ظهر امروز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی هفته دفاع مقدس نمایشگاه هنری در مدارس استان گلستان برپا خواهد شد.

  وی از برگزاری برنامه های متنوع در هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: مراسم عطرافشانی و گل باران مزار مطهر شهدا با مشارکت نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه های اجرایی استان در تمامی گلزارهای شهدا، بزرگداشت شهدای منا، هماهنگی با شورای سیاست گذاری نماز جمعه برای سخنرانی پیام آوران ایثار در نماز جمعه و هماهنگی با رسانه ها برای پوشش برنامه های هفته دفاع مقدس از جمله برنامه های بنیاد شهید در هفته دفاع مقدس است.

  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از اجرای پایش سلامت والدین شهدا و جانبازان در طول ایام هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: از جمله برنامه هفته دفاع مقدس در گلستان می توان به برگزاری مراسم اردویی و ورزشی نظیر دارت، تنیس روزی میز، کوهنوردی، راه پیمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برپایی نمایشگاه هنری در مدارس تا نصب تصاویر شهدای شاخص در میادین گلستان

از برپایی نمایشگاه هنری در مدارس تا نصب تصاویر شهدای شاخص در میادین گلستان