مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 17:122022-09-18ورزشي

مدال طلا مسابقات جهانی شطرنج بر گردن شطرنج باز شهرضایی


رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به مسابقات جهانی شطرنج ناشنوایان به میزبانی ورشو لهستان گفت: در اولین روز این رقابت ها در بخش برق آسا پوریا جمالی شطرنج باز شهرضایی با کسب 11 امتیاز مقام اول جوانان جهان را کسب کرد.

-  محمد صادقی رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: مسابقات جهانی شطرنج ناشنوایان به میزبانی ورشو لهستان از 24 شهریورماه آغاز و به مدت 10 روز ادامه دارد.

وی افزود: در اولین روز این رقابت ها که با حضور 22 کشور جهان برگزار شد در بخش برق آسا پوریا جمالی شطرنج باز شهرضایی در 11 دور با اقتدار کامل با کسب 11 امتیاز مقام اول جوانان جهان را کسب کرد.

صادقی بیان کرد: این برای نخستین بار است که تیم شطرنج ناشنوایان ایران به مسابقات جهانی اعزام شد و پوریا جمالی به عنوان یکی از دو نماینده ایران در این رقابت ها حضور داشت.

ورزشکار پرورش اندام شهرضا به عضویت تیم ملی درآمد رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام برای اعزام به مسابقات جهانی 2022 اسپانیا 25 شهریور ماه در کرمان برگزار شد، عنوان کرد: ورزشکاران در رشته ماسکولار و فیزیک کلاسیک در رده جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال طلا مسابقات جهانی شطرنج بر گردن شطرنج باز شهرضایی

مدال طلا مسابقات جهانی شطرنج بر گردن شطرنج باز شهرضایی