مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 16:472022-09-18سياسي

اجرای 77 ویژه برنامه در پلدختر طی هفته دفاع مقدس


جانشین فرمانده سپاه ناحیه پل دخترگفت: 77 ویژه برنامه برای هفته دفاع مقدس در این شهرستان دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، فردین زارع روز یک شنبه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان پل دختر اظهار کرد:انتظار می رود برنامه های دفاع مقدس با شکوه هرچه تمام تر و در خور شان شهدا ، رزمندگان و مردم و تاثیرگذار برگزارشود.

وی افزود:تمام عزت ، اقتدار ، افتخار ، منصب و مقام های امروز افراد جامعه ما مرهون جان فشانی و تحمل سختی های فراوان رزمندگان در شرایط جنگ و دوران دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه پل دختر گفت: سپاه پاسداران به عنوان متولی برنامه های هفته دفاع مقدس روز شمار برنامه ها تهیه و به ادارات اعلام می شود.

وی افزود: نصب بنر و پلاکارد  به مناسبت هفته دفاع مقدس بر سردرب ادارات و حضور فعال و پررنگ مسئولان دستگاه ها و نهادها در برنامه های هفته دفاع مقدس است.

زارع  با تبریک تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس عمده برنامه های این هفته را اعلام کرد  و در این رابطه یادآورشد:دیدار با امام جمعه ، رژه موتوری ، غبارروبی و عطرافشانی گل زار شهدا،تهیه و توزیع بسته های فرهنگی شامل لوازم التحریر ، کفش ، کیف ، تجلیل از پیشکسوتان جبهه و جنگ و سرکشی از خانواده شهدا از برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان پل دختر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 77 ویژه برنامه در پلدختر طی هفته دفاع مقدس

اجرای 77 ویژه برنامه در پلدختر طی هفته دفاع مقدس