مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 16:022022-09-18فرهنگي

اکران دوباره «آواتار» شاهکار جیمز کامرون در سینما ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، جیمز کامرون سازنده «آواتار» گفت ممکن است نسل جوان بگویند فیلم را دیده اند؛ - جیمز کامرون درباره اکران مجدد آواتار صحبت کرد و گفت نسل جوان این فیلم را ندیده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، جیمز کامرون سازنده آواتار گفت ممکن است نسل جوان بگویند فیلم را دیده اند؛ ولی در واقع چنین نیست، چون وقتی آن را در سینما ندیده باشید انگار آن را واقعاً ندیده اید.

جیمز کامرون به تازگی یک نسخه ترمیم شده از آواتار را با فرزندانش دوباره روی پرده بزرگ تماشا کرد و با تماشای تاثیر آن در فرزندانش گفت هیجان زده است تا این فیلم دوباره در سینما ها اکران شود.

فرزندان کامرون مانند بسیاری از مردم که آواتار را سال 2009 در سینما ها دیدند، آن را تماشا نکرده بودند و تنها آن را به صورت استریم یا بلوری تماشا کرده بودند.

وقتی آن ها در یک سالن سینما با پدرشان به تماشای این فیلم نشستند تازه متوجه عظمت فیلم شدند و کامرون گفت برای همه آن هایی که به تماشای این فیلم در سینما می روند امیدوار است همین تجربه رخ دهد.

آواتار قرار است از 23 سپتامبر دوباره اکران شود.

کامرون در مصاحبه ای با نیویورک تایمز گفته است که نسخه ترمیم شده این فیلم بسیار مناسب است و در کیفیت آن تاثیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران دوباره «آواتار» شاهکار جیمز کامرون در سینما ها

اکران دوباره «آواتار» شاهکار جیمز کامرون در سینما ها