مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 15:572022-09-18سياسي

ورود دومین گروه از زائران افغانستانی امام حسین(ع) به ایران


مدیر اجرایی ستاد اربعین تایباد گفت: دومین گروه از زائران افغانستانی امام حسین(ع) به تعداد 69 نفر از طریق مرز دوغارون وارد ایران شدند.

- علی فخاری مدیر اجرایی ستاد تایباد در گفت و گو با خبرنگار فارس در تایباد، اظهار کرد: دومین گروه زائران افغانستانی امام حسین(ع) به تعداد 69 نفر امروز از طریق مرز دوغارون وارد ایران شدند که به مناسبت ایام پایانی ماه صفر قصد عزیمت به عتبات عالیات کشور عراق را دارند.

  وی ادامه داد: این زائران حسینی در قالب 2 کاروان امروز به ایران آمده اند و در بدو ورود مورد استقبال و پذیرایی در حسینیه شهید سلیمانی، واقع در محل نمایندگی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی درمرز دوغارون، قرار گرفتند.

  مدیر اجرایی ستاد اربعین تایباد با بیان اینکه این زائران افغانستانی اهل شهر های هرات و مزارشریف هستند که علاوه بر اخذ ویزای زیارتی ایران، ویزای زیارتی عراق را نیز گرفته اند، افزود: این گروه به وسیله اتوبوس به سمت مرزهای غربی جهت ورود به عراق منتقل خواهند شد.

فخاری اظهار کرد: از مدت ها قبل شهرستان تایباد و مرز دوغارون آماده میزبانی از زائران افغانستانی می باشد که در همین راستا نهادهای خدمت رسان رفاهی، فرهنگی، پزشکی، حمل ونقل، امدادی و پذیرایی در مرز دوغارون مستقر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دومین گروه از زائران افغانستانی امام حسین(ع) به ایران

ورود دومین گروه از زائران افغانستانی امام حسین(ع) به ایران