مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 15:272022-09-18اجتماعي

از کارگری تا کارفرمایی/ روایت کار صلواتی دلچسب برای زائران حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به شغلش، آرایشگری، علاقه مند است و برخلاف کاسب های امروزی بیشتر از آنکه به فکر سود و منفعت باشد، دنبال خدمت به شهروندان و هم محله ای های کم بضاعتش است.

 وی معتقد است که هرچه دارد از برکت دعای خیر پدر و مادر و توجه اهل بیت(ع) است و بر اساس همین اعتقاد توانسته امروز کارآفرینان زیادی را در حوزه آرایشگری تربیت کند.

ولی علیزاده که اصالتی گیلانی دارد اول شهریور 1354 در شهرستان صومعه سرا متولد شد و در سال 1372 جهت ادامه زندگی به شهر شیراز مهاجرت کرد که با علاقه ای که به آرایشگری داشت، در آرایشگاهی حوالی بلوار مدرس مشغول به کار شد و بعد از 2 سال شاگردی یک صندلی در دروازه اصفهان شیراز اجاره کرد.

  وی راجع به مهارت خود در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: بعد از سال ها که چندین بار مکان خود را تغییر دادم، سرانجام در سال 1382 با پسردایی ام اولین آرایشگاه خودم به نام گیلان فارس را افتتاح کردیم و طی این چند سال که آرایشگری را انجام می دادم، به آموزش هنرجویان نیز مشغول بودم که توانستم با همین هنرجویان بیش از پنج شعبه آرایشگاه را افتتاح کنم.

علیزاده ادامه داد: بعد از گذشت زمان که نیاز به یک محیط بزرگتر داشتم با مراجعه به اداره فنی و حرفه ای درخواست آموزشگاه دادم که به لطف خدا مجوز آموزشگاه آرایشگری گیلان فارس درسال 1389 ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کارگری تا کارفرمایی/ روایت کار صلواتی دلچسب برای زائران حسینی

از کارگری تا کارفرمایی/ روایت کار صلواتی دلچسب برای زائران حسینی