مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 15:122022-09-18سياسي

پدر شهیدان علی نژاد المشیری به فرزندان شهیدش پیوست/پیام تسلیت معاون رییس جمهور


پدر شهیدان علی نژاد المشیری به فرزندان شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حاج عباس علی نژاد المشیری پدر شهیدان والامقام حسین و محسن علی نژاد المشیری بدلیل کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک پدر شهیدان گرانقدر علی نزاد المشیری ساعت 10 صبح دوشنبه 28 شهریور ماه از سید محله قائمشهر تا گلزار شهدای سید نظام الدین این شهرستان تشییع و سپس در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

شهید حسین علی نژاد المشیری متولد دوم خرداد 1344 در چهارم خرداد ماه 1367 در شلمچه و شهید محسن علی نژاد المشیری متولد 13 مرداد ماه 1347 در 25 دی ماه 1365 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت پدر شهیدان علی نژاد المشیری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛ انا لله و انا الیه راجعون خانواده محترم شهیدان گرانقدر علی نژاد المشیری سلامٌ علیکم پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه های ایثار و نمونه های برتر استقامت و فداکاری اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر شهیدان علی نژاد المشیری به فرزندان شهیدش پیوست/پیام تسلیت معاون رییس جمهور

پدر شهیدان علی نژاد المشیری به فرزندان شهیدش پیوست/پیام تسلیت معاون رییس جمهور