مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 14:522022-09-18اجتماعي

3 نکته مهم پیرامون ماجرای مهسا امینی


در بیانیه کانون تربیت اسلامی درباره ماجرای درگذشت مهسا امینی آمده است: واقعیت این است که هیچ ایرانی از درگذشت خانم مهسا امینی خوشحال نشد و تنها دشمنان مردم ایران بودند که از این اتفاق خوشحال شده اند و شادمانی خود را از پیدا کردن سوژه جدید برای حمله به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در بیانیه کانون تربیت اسلامی درباره فوت خانم مهسا امینی آمده است: درگذشت خانم مهسا امینی را به عموم مردم ایران بالاخص مردم شریف کردستان و هماهنگ عمل کرده و وظایف تبیینی خود را به درستی انجام داده و کار خود را به پلیس واگذار ننمایند.

خصوصا در دستگاه های فرهنگی و آموزشی به ویژه آموزش و پرورش لازم است مدیران محترم مدارس و مربیان گرامی، دختران دانش آموز را به ضرورت حجاب و عفاف آموزش دهند تا با رشد آگاهی در جامعه، کمتر نیاز به برخورد پلیسی باشد چون معمولا کار پلیس در پله آخر قرار می گیرد.

3-در جامعه ای که هدف جنگ نرم و فعالیت های سازمان یافته علیه حجاب و عفاف و ارزش های اسلامی جامعه هستیم نمی توان پلیس را نسبت به انجام وظایف قانونی خود سست کرد لیکن به نظر می رسد برخورد پلیس باید در پله های آخر و در مبارزه با بی حجابی های سازمان یافته و عریانی های هدایت شده قرار گیرد و آن هم توسط پرسنلی آموزش دیده و تحصیل کرده و آشنا به ضوابط امربه معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نکته مهم پیرامون ماجرای مهسا امینی

3 نکته مهم پیرامون ماجرای مهسا امینی