مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 14:472022-09-18سياسي

چگونه هماهنگی سه قوه، هیات حل اختلاف را به حاشیه برد؟


هماهنگی و همفکری روسای قوا برای حل مشکلات مردم و برگزاری جلسات مستمر در یکسال اخیر هرچند هیات حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه را به حاشیه برده است اما این هیات همچنان جلسات منظم خود را برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، همه چیز از روابط متشنج احمدی نژاد با دو قوه دیگر شروع شد؛ دامنه این اختلافات که در اوایل دهه 90 به رسانه ها کشیده شد، به نحوی بود که فضای سیاسی آن زمان را متاثر کرد و مردم از اینکه سران قوا در سطوح بالای تصمیم گیری به جای رفع مشکلات دچار حاشیه و اختلاف بودند، ابراز نارضایتی می کردند.

در آن زمان هیات حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه همزمان با بالا گرفتن اختلافات رییس جمهور وقت با مجلس از یک سو و قوه قضاییه از سوی دیگر با حکم رهبر انقلاب تشکیل شد؛ ریاست این هیات پرمناقشه را در حالی بر عهده آیت الله سید و سید صمد موسوی خوشدل هم به عنوان اعضای آن برای یک دوره پنج ساله منصوب شدند؛ هیاتی که به دلیل اختلافات متعدد بین احمدی نژاد و لاریجانی در مجلس و دولت، روزهای پرکاری را پشت سر گذاشت.

  از فعالیت انتخاباتی تا گمانه زنی برای مسئولیت جدید  دی ماه سال1397 آیت الله شاهرودی پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت؛ از آن زمان به بعد هرچند هیات حل اختلاف قوا رییس نداشت اما عملا با مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه هماهنگی سه قوه، هیات حل اختلاف را به حاشیه برد؟

چگونه هماهنگی سه قوه، هیات حل اختلاف را به حاشیه برد؟