مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 14:372022-09-18سياسي

تکمیل یادمان شهدای گمنام پلدختر؛ مطالبه 11 ساله مردمی در پیچ بی اعتباری


روند اداری تکمیل یادمان شهدای گمنام طی و پیمان کار آن معرفی شده که بنا بود فعالیت آن از سر گرفته شود، اما متاسفانه و با ابراز شرمندگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، حمید خادم ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان پل دختر اظهار کرد: تکمیل یادمان شهدای گمنام پل دختر به عنوان مطالبه مردم و مواجه شد، اما در این زمینه پیگیری ها بیشتر می شود.

وی با استقبال از انتقاد سازنده رسانه ها  افزود: انتقاد سازنده رسانه ها مطالبه گری مردم به ویژه در رابطه با تکمیل یادمان شهدای گمنام است که به حق بوده و امید می رود با پیگیری هایی که انجام می شود، اقدام های موثری در این زمینه صورت پذیرد.

سرپرست فرمانداری پل دختر گفت: دوران دفاع مقدس برای ملت ایران قداست دارد که این قداست برای جهانیان به اثبات رسیده است.

وی افزود: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با اصل نظام مشکل داشتند و تلاش های زیادی برای جلوگیری از شکل گیری و پیشرفت آن انجام دادند تا این که به جنگ متوسل شدند و صدام را علیه ایران علم کردند و به او قول دادند که 6 روزه ایران فتح خواهد شد.

خادم یادآور شد: نابسامانی جنگ در شرایطی مزید بر علت شد که انقلاب اسلامی نوپا بود و چیزی در دست نداشت و این موجب شد صدام در برخی مرزهای ایران پیش روی کند و جنگ تحمیلی تا 8 سال طول بکش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل یادمان شهدای گمنام پلدختر؛ مطالبه 11 ساله مردمی در پیچ بی اعتباری

تکمیل یادمان شهدای گمنام پلدختر؛ مطالبه 11 ساله مردمی در پیچ بی اعتباری