مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 14:222022-09-18سياسي

اجرای موفق طرح «اربعین با شهدا» برای سومین سال در یزد


مسئول بسیج مداحان شهرستان یزد گفت: امسال برای سومین سال طرح فرهنگی «اربعین با شهدا» با همکاری 72 تن از مداحان شاخص و میزبانی خانواده شهدا در استان یزد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از روابط عمومی سازمان شهید زیارت اربعین در کوتاه ترین زمان ممکن قرائت شود.

مسئول بسیج مداحان شهرستان یزد تصریح کرد: بنابراین در سال اول مداحان یزدی مهمان 40 خانواده معظم شهید شدند که در میان مادحین چهره های شاخص استان هم دیده می شد.

حیران در ادامه با اشاره به بازتاب بسیار خوب این طرح در سطح جامعه و خانواده های شهدا ابراز داشت: این طرح به اندازه ای مورد استقبال قرار گرفت که حتی بسیاری از خانواده های شهدا تقاضای حضور مادحین را در منازل خود داشتند که بر همین اساس لیست تمامی خانواده های شهدای سطح شهرستان احصاء و برنامه ریزی شد تا هرساله تعدادی از این عزیزان تحت پوشش قرار گیرند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته با تشکیل گروه جهادی بسیج مداحان  شهرستان یزد شکل کار گسترده تر و هدفمند تر دنبال شد به گونه ای که 65 مداح و بیش از 30 خادم به مناطق 5گانه شهری مراجعه و در 72 خانه شهید زیارت اربعین قرائت شد که بعضاً برخی از مادحین در دو منزل شهید حضور یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای موفق طرح «اربعین با شهدا» برای سومین سال در یزد

اجرای موفق طرح «اربعین با شهدا» برای سومین سال در یزد