مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 13:172022-09-18اقتصادي

ایران خودرو دیزل الگوی خروج از ورشکستگی و رکود


مدیرعامل ایران خودرو دیزل در حاشیه بازدید نمایندگان مجلس از این شرکت، گفت: ایران خودرو دیزل از زیان ده ترین به سودده ترین شرکت خودروساز کشور تبدیل شده و در آینده نزدیک دستاوردهای بزرگی در این مجموعه شاهد خواهیم بود.

- اخبار شرکت ها؛   ضمن ابراز خشنودی از گزارش های مثبت ارایه شده از این مجموعه و نیز مشاهده مرکزی فعال و تولیدکننده ای صنعتی و روبه رشد، گفت: مدیریت بسیار هوشمندانه این خودروساز و توانایی کارکنان توانمند آن، باید مورد تشویق و تقدیر قرار گیرد.

وی با اشاره به زیان بالای شرکت ایران خودرو دیزل طی سال های گذشته و تیراژ پایین محصولات آن، تاکید کرد: امروز دیزل شرکتی سودده و با توان بالای تولید است که سال های رکود و زیان دهی را به خوبی طی کرده و اکنون راه خود را استوار می پیماید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت ها و آمادگی ایران خودرو دیزل در زمینه صادرات، این آمادگی را ناشی از رشد کیفی محصولات دانست و اظهار امیدواری کرد، محصولات این خودروساز در خارج از مرزهای کشور نیز به خوبی بدرخشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، میزان نشاط در میان کارگران و رضایتمندی آنها از اشتغال در این مجموعه را ستودنی خواند و افزود: جذب نیرو و توجه به اشتغال زایی در ایران خودرو دیزل بسیار چشم گیر و ستودنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران خودرو دیزل الگوی خروج از ورشکستگی و رکود

ایران خودرو دیزل الگوی خروج از ورشکستگی و رکود