مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 12:322022-09-18فرهنگي

یک «گلستان» به یاد اربعین/ زائرانی که در مواکب حسینی تذکره کربلا گرفتند


مواکب دلدادگان حسینی در گرگان رنگ و بوی دیگری داشت از زائران جامانده ای که در مواکب حسینی تذکره کربلا گرفتند تا اینکه استاندار در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حاضر شد و کفش زائران را واکس زد.

- فیلم واکس زدن کفش های زائران حسینی توسط استاندار گلستان   عشق و ارادت عاشقان حسینی حد و مرز نمی شناسد هر کس به نحوی قصد دارد برای سیدالشهدا(ع) و زائرانش کاری انجام دهد حال از واکس زدن کفش زائران گرفته تا پخش نذری بین مردم که هر کدام به اندازه خود قدر و منزلتی دارد.

در حقیقت امسال مواکب دلدادگان حسینی در گرگان رنگ و بوی دیگری داشت از زائران جامانده ای که در مواکب حسینی تذکره کربلا گرفتند تا ترویج فرهنگ زینبی (س) که با اهدای اهدای چادر رایگان در موکب جمعیت امام رضایی های گلستان رخ داد.

برپایی موکب های دلدادگان حسینی در شهرستان گرگان یکی از موهبت هایی است که برای دومین سال این شهرستان برگزار می شود امیدوارم خداوند به همه افرادی که در این سنت حسنه و اثر گذار خدمت می کنند جزای خیر دهد.

  حضور چشمگیر نسل جوان در مواکب حسینی ستودنی است علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان  در حاشیه بازدید از مواکب عظیم دلدادگان حسینی که در خیابان شهید رجایی به سمت کانون طاها شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین پیام این خیابان عشق، علاقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک «گلستان» به یاد اربعین/ زائرانی که در مواکب حسینی تذکره کربلا گرفتند

یک «گلستان» به یاد اربعین/ زائرانی که در مواکب حسینی تذکره کربلا گرفتند