مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 12:272022-09-18اقتصادي

استاندار سمنان: بانک ها تکریم ارباب رجوع را مدنظر قرار دهند


بانک های عامل استان سمنان در زمینه پرداخت تسهیلات نسبت به تکریم و احترام به ارباب رجوع اقدام جدی داشته باشند و به این امر توجه ویژه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: در پنج ماه نخست سال جاری بیش از 20 درصد تسهیلات رونق تولید کل کشور توسط بانک های عامل این استان پرداخت شد که امری ارزشمند است.

وی افزود: بانک های عامل استان سمنان در زمینه مصوبات اقتصادی و تسهیلات مرتبط با سفر ریاست جمهوری از جمله تسهیلات قرض الحسنه 15 میلیون تومانی، اقدامات و فرزندآوری رتبه های مطلوبی را به دست آورده است.

وی تأکید کرد: بانک های عامل توجه داشته باشند تا در زمینه حمایت از واحدهای تولیدی همچون گذشته پای کار باشند و واحدهای تولیدی نیز باید در این مهم نسبت به انجام مراودات مالی خود در بانک های عامل استان سمنان اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار سمنان عنوان کرد: مشارکت بانک های عامل استان سمنان در زمینه اقدامات فرهنگی بر اساس گزارش های اعلام شده امری قابل توجه و ارزشمند است که ضرورت دارد در شهرستان های استان نیز بیش از پیش تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: بانک ها تکریم ارباب رجوع را مدنظر قرار دهند

استاندار سمنان: بانک ها تکریم ارباب رجوع را مدنظر قرار دهند