مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 12:222022-09-18حوادث

دستبند پلیس، خط پایان کلاهبرداری های میلیاردی


محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده تصاحب غیرقانونی به املاک توسط یک باند کلاهبرداری سازمان یافته در منطقه جهانشهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه ماموران حاکی از این بود اعضای یک باند سازمان یافته کلاهبرداری با شناسایی املاک بلاصاحب اقدام به جعل سند آن ها کرده و با تنظیم چند فقره قولنامه و دست به دست کردن ملک بین اعضای باند، آن را به فروش می رساندند.

نادربیگی با اشاره به حرفه ای عمل کردن متهمان و اطلاع دقیق از نحوه دور زدن قانون، گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهمان تاکنون 12 ملک میلیاردی را در شهرهای کرج و چهارباغ با این شیوه تصاحب کرده اند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداری با همکاری عوامل کلانتری 13 کرج 9 نفر از اعضای این باند شامل 8 مرد و یک زن شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه متهمان پس از مشاهده مستندات پلیس به انجام کلاهبرداری و تصاحب 12 ملک میلیاردی اعتراف کردند، گفت: ارزش املاکی که توسط این باند کلاهبرداری شده است، بیش از 100 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبند پلیس، خط پایان کلاهبرداری های میلیاردی

دستبند پلیس، خط پایان کلاهبرداری های میلیاردی