مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 11:322022-09-18ورزشي

باقری: تیم ملی جای حضور بهترینهاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کوروش باقری در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، در خصوص دستاورد برگزاری این مسابقات اظهار داشت: - مدیر تیم های ملی وزنه برداری گفت: به احتمال بسیار زیاد تکلیف افراد اعزامی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در اردوی قزوین معلوم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کوروش باقری در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، در خصوص دستاورد برگزاری این مسابقات اظهار داشت: ارزیابی نهایی من از مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در بخش دختران، این است که 4-5 نفر از افراد همان طور که از جدول سینکلر نیز پیداست، به مقدار قابل ملاحظه و معناداری از بقیه جلوتر هستند.

مدیر تیم های ملی وزنه برداری افزود: سه تن از بهترین ها طبق جدول سینکلر، غزل و غزاله حسینی و مینا گودرزی، هستند که در اردوی تیم ملی بانوان کشور حضور دارند، اما افراد دیگری با رکورد و تکنیک خیلی خوب در این مسابقات درخشیدند که برای حضور در اردوهای آتی به ویژه در رده سنی نوجوانان و جوانان مورد نظر خواهند بود.

باقری خاطرنشان کرد: چهارشنبه 30 شهریور ماه یک جلسه تمرین سنگین و رکوردگیری در اردوی قزوین برگزار خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد تکلیف افراد اعزامی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا، در همین جا معلوم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: تیم ملی جای حضور بهترینهاست

باقری: تیم ملی جای حضور بهترینهاست