مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 11:122022-09-18اقتصادي

آغاز توزیع روغن موتور با نرخ دولتی بین ناوگان حمل و نقل جاده ای قزوین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آغاز توزیع 50 هزار لیتر روغن موتور ناوگان حمل و نقل عمومی با نرخ مصوب دولتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جواد حق لطفی اظهار کرد: توزیع 50 هزار لیتر روغن موتور بین ناوگان حمل و نقل عمومی استان قزوین با نرخ مصوب دولتی آغاز شده است.

وی افزود: این اقدام به منظور حمایت از رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل برون شهری با نرخ مصوب دولتی برای تمام کامیون دارانی که دارای کارت ناوگان و کارت هوشمند فعال هستند آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: این مقدار روغن با همکاری شرکت های بازرگانی تولید کننده روغن موتور در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت روغن موتور به خصوص روغن موتورهای دیزلی با هماهنگی سازمان های نظارتی در پایانه باربری توزیع می شود.

حق لطفی ادامه داد: مالکان خودروهای سنگین استان با استفاده از سهمیه اختصاص یافته در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت می توانند روغن ها را با قیمت مصوب از عامل توزیع در پایانه باربری قزوین تهیه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار امیدواری کرد با ارائه خدماتی مانند توزیع روغن موتور با نرخ دولتی شاهد ارتقای شاخص های اقتصادی در حوزه صنعت حمل و نقل جاده ای باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع روغن موتور با نرخ دولتی بین ناوگان حمل و نقل جاده ای قزوین

آغاز توزیع روغن موتور با نرخ دولتی بین ناوگان حمل و نقل جاده ای قزوین