مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 10:572022-09-18سياسي

پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس با رهبر انقلاب دیدار می کنند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار بهمن کارگر روز یکشنبه در نشست خبری اعلام برنامه های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، - رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: تعدادی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا روز 30 شهریور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار بهمن کارگر روز یکشنبه در نشست خبری اعلام برنامه های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های امسال هفته دفاع مقدس با شعار ما مقاوم هستیم برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه در نیرو های مسلح معاونان هماهنگ کننده، در وزارتخانه ها معاونان وزرا و در استان ها هم استانداران مسئولیت این ستاد ها را بر عهده دارند، اظهار داشت: در سراسر کشور 477 ستاد در این رابطه فعال هستند.

سردار کارگر با بیان اینکه تعداد کل برنامه های هفته دفاع مقدس 1264 برنامه است، گفت: در مجموعه سازمان های لشگری 254 برنامه و در نهاد های کشوری 1010 برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس با رهبر انقلاب دیدار می کنند

پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس با رهبر انقلاب دیدار می کنند