مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 10:222022-09-18پزشكي

دانش آموزان نسبت به تکمیل نوبت های واکسیناسیون اقدام کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه تصور پایان کرونا، یک باور اشتباه و خطرناک میان مردم است، گفت: دانش آموزان قبل از بازگشایی مدارس نسبت به تکمیل نوبت های واکسیناسیون خود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، ارسلان خالدی فر ضمن تاکید بر تزریق دز یادآور واکسن کرونا، پرهیز از عادی انگاری و لزوم تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، گفت: تصور پایان کرونا، یک باور اشتباه و خطرناک میان مردم است که سبب بی توجهی نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی می شود.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: با شروع فصل پاییز و زمستان، احتمال بروز سویه جدید بیماری و پیک شیوع کرونا وجود دارد.

  خالدی فر توصیه کرد: مردم هرچه سریع تر نسبت به تزریق دزهای یادآور واکسن (نوبت های سوم و چهارم) اقدام کنند.

  وی خاطرنشان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، نظارت جدی و مستمر بر رعایت بهداشت در سرویس های حمل ونقل دانش آموزی، تهویه هوا در کلاس های درس و خوابگاه های دانشجویی الزامی ست.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از دانش آموزان درخواست کرد قبل از بازگشایی مدارس نسبت به تکمیل نوبت های واکسیناسیون خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان نسبت به تکمیل نوبت های واکسیناسیون اقدام کنند

دانش آموزان نسبت به تکمیل نوبت های واکسیناسیون اقدام کنند