مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 10:222022-09-18اقتصادي

هادی حیدری، مدیر ریسک و مطالعات اقتصادی بانک کارآفرین شد


مدیرعامل بانک کارآفرین با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات درون سازمانی باید راهبرد اصلی مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی باشد خواستار مطالعه بر موضوعاتی شدکه روی زندگی و اقتصادکشور تاثیر قابل توجهی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ با حضور احمد بهاروندی مدیرعامل، محمدرضا خورسندی و مسعود شریفات اعضا هیات مدیره، سهراب صادقی معاونت امور بانکی و همکاران مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی بانک کارآفرین، جلسه معارفه هادی حیدری به عنوان مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی برگزار شد.

دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین در این مراسم با اشاره به اهمیت واحد مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی گفت: این واحد یکی از مهمترین بخش ها برای هر بانک و البته اقتصاد است.

مطالعات و تحقیقات این واحدعلاوه بر بانک ها برای اقتصادکشور هم مهم است و باید در عین رعایت قوانین و مقررات درون سازمانی به فکر تعالی سازمان و کشور باشد.

بهاروندی در ادامه تصریح کرد: امروزه اقتصاد کشور نیازمند سرمایه انسانی است و آنچه می تواند اقتصاد کشور و آینده آن را بسازد، همین سرمایه انسانی متخصص و البته ثبات مدیریت است.

نگاه به اقتصاد از گذشته تا کنون نشان می دهد که آنچه می تواند باعث عبور از تکانه های اقتصادی شود، ثبات مدیران اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی حیدری، مدیر ریسک و مطالعات اقتصادی بانک کارآفرین شد

هادی حیدری، مدیر ریسک و مطالعات اقتصادی بانک کارآفرین شد