مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 10:072022-09-18اقتصادي

200 کلاس درس به فضای آموزشی البرز افزوده شد


سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت:200 کلاس درس و 28 هزار متر مربع فضای آموزشی به سرانه آموزشی استان افزوده شده است - محسن پورگلیان، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص عملکرد 6 ماهه ابتدایی سال جاری، گفت: طی این مدت زمان در سه محور فعالیت خود را آغاز کردیم، در گام اول 23 پروژه آماده و تحویل آموزش و پرورش شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا 200 کلاس درس و 28 هزار متر مربع فضای آموزشی به سرانه آموزشی استان افزوده شده است، یادآور شد: اعتبار 180 میلیارد تومان صرف هزینه شده است.

این مقام مسؤول در ادامه به افزایش تراکم جمعیت استان به واسطه مهاجرت اشاره کرد و ادامه داد: استان البرز نیاز دارد که سالانه 50 کلاس درس جدید راه اندازی شود تا بتوانیم خدمات دولتی و مناسب به دانش آموزان البرزی ارائه کنیم.

وی استاندارد سازی گرمایشی مدارس را محور دوم فعالیت این ارگان برشمرد و اظهار کرد: یکی از خطراتی که مدارس را تهدید می کند سیستم ناایمن گرمایشی است، مدت زمانی که مدارس تعطیل بود تعداد 23 پروژه تعمیر و استانداردسازی انجام شد.

این مقام مسؤول در ادامه از خرید اقلام زیادی رادیاتور، کولر، آب سرد کن و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 کلاس درس به فضای آموزشی البرز افزوده شد

200 کلاس درس به فضای آموزشی البرز افزوده شد