مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 10:072022-09-18فرهنگي

نمایشگاه صنایع دستی در سمنان برپا شد


سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفر صفاخواه، سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی در سمنان برپا شد.

وی گفت: این نمایشگاه در بلوار 17 شهریور سمنان برپا شده و علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان شهریورماه، صبح ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 17 تا 23 از این نمایشگاه بازدید کنند.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ادامه داد: این نمایشگاه شامل 15 غرفه صنایع دستی متنوع شهرستان سمنان شامل سفال و سرامیک، نازک کاری چوب، نساجی سنتی، بافته های داری (گلیم و جاجیم)، میناکاری مس و .

است.

صفاخواه افزود: نمایشگاه های صنایع دستی، اصلی ترین رویداد تجاری و اطلاع رسانی در حوزه معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان  است که حداقل سالی دو بار در زمان اوج مسافرت ها در استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه ها فرصت مناسبی است تا هنرمندان فعال در استان سمنان با ارائه دستاوردها و محصولات تولیدی خود و در معرض باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنایع دستی در سمنان برپا شد

نمایشگاه صنایع دستی در سمنان برپا شد