مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 10:072022-09-18بين الملل

تظاهرات هزاران نفری فرانسوی ها برای استعفای ماکرون


هزاران فرانسوی با نگرانی از نزدیک شدن فصل سرما و احتمال قطعی برق و گاز در پی تنش های اروپا با روسیه تظاهرات برپا کردند و خواستار استعفای رییس جمهور کشورشان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی درخواست حزب راستگرای میهن پرستان برای برگزاری تظاهرات علیه دولت امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه، چندین هزار معترض فرانسوی در میدان پله رویال پاریس تجمع کردند و خواستار استعفای ماکرون شدند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک در این خصوص گزارش کرد، حزب میهن پرستان در پی عملیات نظامی مسکو در اوکراین تشدید یافته است و تحریم های غرب علیه روسیه بر زندگی مردم اروپا تأثیر منفی داشته است.

طبق این گزارش، نتایج جدیدترین نظرسنجی مؤسسه ایلاب (Elabe) نشان می دهد که حمایت از تحریم ها علیه روسیه در بین مردم فرانسه رو به کاهش است و تنها 40 درصد از مردم فرانسه خواستار اقدامات محدودکننده علیه روسیه به دلیل جنگ اوکراین شدند و 32 درصد از مردم فرانسه بر این باورند که تحریم ها علیه روسیه باید محدود شود تا تأثیرات آن بر زندگی روزانه مردم این کشور اروپایی کاهش یابد و 27 درصد از پاسخ دهندگان تصریح کردن که مخالف تحریم ها علیه روسیه هستند.

بر اساس گزارش اسپوتنیک، از سال 2021، قیمت انرژی در اروپا بعنوان بخشی از روند جهانی افزایش ناگهانی داشته است و بعد از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات هزاران نفری فرانسوی ها برای استعفای ماکرون

تظاهرات هزاران نفری فرانسوی ها برای استعفای ماکرون