مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 09:372022-09-18اقتصادي

آزادی 26 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی در ایام اربعین حسینی


محمدحسن حسین بیگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: همزمان با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با اعلام فراخوان کمک به آزادی زندانیان در این ایام برای آزادی این زندانیان با کمک خیرین نیک اندیش 26 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان از زندان آزاد شدند.

وی افزود: مبلغ کل بدهی این مددجویان 214 میلیارد و 343 میلیون ریال بوده که  از محل منابع مالی کمک های خیرین به ستاد دیه استان، گذشت شکات، پذیرش اعسار، اعطای تسهیلات از طریق بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری و.

تأمین شده است.

    آزادی 175 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در 6 ماهه ابتدای سال مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد  استان مرکزی همچنین از رهایی 175 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان در 6 ماهه ابتدای سال جاری سال جاری تاکنون خبر داد.

حسین بیگی ادامه داد: برای آزادی این زندانیان در مجموع حدود 42 میلیارد 152 میلیون ریال از محل منابع مالی ستاد دیه استان و کشور پرداخت  و مابقی از محل اعطای تسهیلات بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری، پذیرش اعسار، گذشت شکات و.

تأمین و پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: مبلغ کل بدهی این مددجویان که شامل جرائم غیرعمدی دیه، مهریه، نفقه  و بدهی مالی غیر کلاهبرداری بوده است 992 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 26 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی در ایام اربعین حسینی

آزادی 26 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی در ایام اربعین حسینی