مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 09:022022-09-18پزشكي

سلامت آب همدان مورد تایید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرهاد بختیاری فر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر شبکه آب شرب شهر به طور شبانه روزی توسط مرکز بهداشت استان و مرکز پایش شرکت آب و فاضلاب کنترل می شود و با کلرسنجی های انجام شده خوشبختانه مقدار کلر باقی مانده در شبکه در حد مجاز است و آب مورد استفاده شهروندان هیچگونه مشکلی برای شرب و بهداشت ندارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارها به منظور عبور از تنش آبی، انتقال آب های زیرزمینی به شبکه آبرسانی شهر بود، گفت: خوشبختانه با مجموعه اقدامات انجام شده، در حال حاضر شبکه توزیع آب در شهر به ثبات نسبی رسیده و  مخازن ارتفاع خوبی دارند به نحوی که مخازنی که منحصرا از آب های سطحی نیز تغذیه می شدند هم اکنون امکان توزیع آب زیرزمینی را دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه با تدابیر انجام شده و هدایت آب از سرشاخه های سیمین و ابرو، تتمه ذخیره آبی سد اکباتان حفظ شد، ادامه داد: در حال حاضر برداشت از سد اکباتان بین 330 لیتر در ثانیه است در حالی که این رقم پیش از این بین 1000 تا 1200 لیتر بر ثانیه بود.

بختیاری فر همچنین در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به شیوع برخی بیماری ها نظیر وبا و عدم ارتباط میان این بیماری با آب شرب عنوان کرد: در زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت آب همدان مورد تایید است

سلامت آب همدان مورد تایید است