مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 07:572022-09-18سياسي

شاهرود؛ شایسته پایتختی کتاب ایران


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان، شاهرود را شایسته پایتختی کتاب ایران توصیف کرد و گفت: شهرستان شاهرود ظرفیت پایتختی کتاب کشور را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در نخستین جلسه تجمیعی انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود اظهار کرد: آمار اعضا و امانت کتاب در کتابخانه های شهرستان در مقایسه با سایر کتابخانه های کشور نسبتاً مطلوب است؛ اما با توجه به ظرفیت خوب این شهرستان نباید به همین بسنده کرد.

وی، شاهرود را شایسته پایتختی کتاب ایران توصیف کرد و گفت: شهرستان شاهرود با توجه به مسؤولان فرهنگی، دلسوز و پای کاری که دارد، ظرفیت پایتختی کتاب کشور را دارد.

طاهریان ضمن بیان قوانین و مقررات نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای احداث کتابخانه نهادی در روستاها، روستای ابر را روستایی شناخته شده و نمونه گردشگری در استان معرفی کرد و افزود: با توجه به مطالبه مردم شریف روستای ابر برای احداث کتابخانه و وجود ظرفیت خوب کتاب خوان و جمعیتی که در این روستا زندگی می کنند، اداره کل کتابخانه های عمومی استان آمادگی همکاری با مسؤولان روستا را برای ایجاد پیشخوان خدمات کتابخانه عمومی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهرود؛ شایسته پایتختی کتاب ایران

شاهرود؛ شایسته پایتختی کتاب ایران