مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 07:422022-09-18سياسي

بازارچه دائمی صنایع دستی در «قلعه بلقیس» ایجاد می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی با الگوی معماری سنتی در ارگ تاریخی بلقیس اسفراین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز علی مستوفیان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در بلقیس اسفراین اظهارکرد: در راستای سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به خراسان شمالی و بازدید از نمایشگاه صنایع دستی در ارگ تاریخی بلقیس، جلسه ای به منظور رسیدگی به مشکلات صنعتگران شهرستان اسفراین برگزار شد.

وی گفت: با توجه به نبود فضای مناسب در اسفراین به منظور ایجاد بازارچه صنایع دستی، بر آنیم با واگذاری زمین در مسیر ورودی ارگ تاریخی بلقیس بازارچه ای دائمی با الگوی معماری سنتی در این مکان ایجاد کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی افزود: صنعتگران شهرستان می توانند به صورت گروهی نسبت به اخذ مجوز خانه صنایع دستی اقدام کنند و از تسهیلات به منظور ایجاد فضایی مناسب برای تولید، آموزش و فروش صنایع دستی بهره مند شوند.

وی با اشاره به نقش بازاریابی در توسعه صنایع دستی استان گفت: صنعتگران می توانند با ثبت یک شرکت دانش بنیان در حوزه تخصصی خود نظیر تولید، فروش و بازاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه دائمی صنایع دستی در «قلعه بلقیس» ایجاد می شود

بازارچه دائمی صنایع دستی در «قلعه بلقیس» ایجاد می شود