مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 03:272022-09-18بين الملل

ادعای ناتو: تحریم ها، تولید تسلیحات پیشرفته روسیه را متوقف کرد


رییس کمیته نظامی ناتو با ادعای متوقف شدن تولید تسلیحات پیشرفته توسط روسیه به دلیل تحریم های بین المللی، اما اذعان کرد که صنایع مسکو هنوز هم می توانند مقادیر زیادی مهمات تولید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، راب باوئر رییس کمیته نظامی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) مدعی است تحریم های جهانی علیه ، با ادعای متوقف شدن تولید تسلیحات پیشرفته توسط روسیه به دلیل تحریم های بین المللی، اما اذعان کرد که صنایع مسکو هنوز هم می توانند مقادیر زیادی مهمات تولید کنند.

وی بامداد شنبه به رویترز گفت: آنها (روسیه) بیش از پیش تحت فشار تحریم ها قرار می گیرند، زیرا برخی قطعاتی که برای سامانه های تسلیحاتی خود نیاز داشتند، از صنایع غربی می آمد.

ما اکنون شاهد اولین نشانه های اثرگذاری تحریم ها روی توانایی آنها (روسیه) برای تولید موشک های کروز و تسلیحات پیشرفته هستیم .

این مقام نظامی ناتو ضمن اشاره به چالش هایی که روسیه و اوکراین به دلیل نیازی که به تأمین منابع تسلیحات متداول در نرخ بالا دارند، اظهار داشت: تا جایی که ما می دانیم، روس ها هنوز هم پایگاه صنعتی قابل توجهی دارند و می توانند مقادیر زیادی مهمات تولید کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای ناتو: تحریم ها، تولید تسلیحات پیشرفته روسیه را متوقف کرد

ادعای ناتو: تحریم ها، تولید تسلیحات پیشرفته روسیه را متوقف کرد