مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 19:072022-09-17ورزشي

اگزبورگ 1 -بایرن مونیخ 0 / ادامه ناکامی های بایرن مونیخ در بوندس لیگا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از کسب سه تساوی متوالی در بوندسلیگا، بایرن مونیخ امروز نمایش چندان خوبی در خانه آگزبورگ نداشت و با قبول شکست 0-1، - تیم فوتبال بایرن مونیخ در ادامه ناکامی هایش برابر تیم فوتبال آگزبورگ در بوندس لیگا شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بعد از کسب سه تساوی متوالی در بوندسلیگا، بایرن مونیخ امروز نمایش چندان خوبی در خانه آگزبورگ نداشت و با قبول شکست 0-1، نشان داد فاصله زیادی تا تبدیل شدن به مدعی اول قهرمانی دارد.

آگزبورگ بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بود که نیدرلشنر بعد از گذر از سد ماتیس دی لیخت فرصت داشت دروازه بایرن مونیخ را باز کند، اما ضربه اش محکم نبود و با واکنش مانوئل نویر مواجه شد.

در دقیقه 17 و روی پاس توماس مولر بود که لروی سانه در سمت راست محوطه و در موقعیتی تک به تک می توانست گل اول بایرن مونیخ را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او را دروازه بان آگزبورگ مهار کرد.

دقایقی بعد و روی ارسال کرنر بازیکنان آگزبورگ بود که ضربه لاگو در محوطه به بریشا رسید و او فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر او چندان محکم نبود و باز هم مانوئل نویر واکنش نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگزبورگ 1 -بایرن مونیخ 0 / ادامه ناکامی های بایرن مونیخ در بوندس لیگا

اگزبورگ 1 -بایرن مونیخ 0 / ادامه ناکامی های بایرن مونیخ در بوندس لیگا