مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 13:422022-09-17سياسي

ارادت ریگانی ها به امام حسین(ع) در همایش جاماندگان «اربعین»


به همت کانون خادمیاران رضوی شهرستان ریگان، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در ریگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ریگان، علی فرامرزی مسؤول کانون خادمیاران رضوی شهرستان ریگان امروز در حاشیه برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین اظهار کرد: عاشقان اباعبدالله الحسین(ع)  امروز کیلومترها با پای پیاده در مسیر ترانزیتی ریگان_چابهار پیاده روی و عزاداری کردند.

وی با بیان اینکه این مراسم از صبح زود از مسجد ابوالفضل(ع) تا مسجد جامع برگزار شد، تصریح کرد: همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان دسته های عزاداری و دلدادگان حسینی در شهر ریگان گرد هم آمدند تا با پیاده روی به سمت مسجد جامع اربعین سوگ  سالار و سرور شهیدان را برپا دارند و از فرسنگ ها راه، ارادت خود را به امام حسین(ع) و یاران شهیدش نشان دهند.

فرامرزی افزود: شرکت کنندگان در این آیین بار دیگر ثابت کردند اگر از قافله راهپیمایان پیاده روی اربعین در مسیر نجف به کربلا جامانده اند و توفیق حضور در آن را نداشتند، اما ارادت به سرور و سالار شهیدان و ائمه اطهار(ع) با وجود آنان آمیخته است.

توزیع 2 هزار پرس غذای نذری در ریگان فرامرزی بیان داشت: به مناسبت اربعین حسینی دو هزار پرس غذای گرم به همت خیران خادمیار در سطح شهرستان طبخ و بخشی از آن بین عزاداران و مابقی در روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارادت ریگانی ها به امام حسین(ع) در همایش جاماندگان «اربعین»

ارادت ریگانی ها به امام حسین(ع) در همایش جاماندگان «اربعین»