مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 10:422022-09-17سياسي

حجت الاسلام رفیعی: جاهلان موج سوار به دنبال عقده گشایی از نظام هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از قم به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام و المسلمین رفیعی طی سخنانی به مناسبت شب یک دوره کامل امام شناسی و زیارت جوشن کبیر یک دوره کامل خداشناسی است به همین خاطر زیارت نامه روز اربعین هم بسیار مهم است و می تواند به بسیاری از سوالات پاسخ بدهد.

وی افزود: اگر کسی از ما سوال کند امام حسین(ع) کیست؟،  سید الشهدا در کربلا چه کاری کرد؟ دشمنان سیدالشهدا در مقابل حضرت چه کاری کردند و چرا دست به این اقدامات و فجایع زدند و وظیفه ما امروز در مقابل سیدالشهدا چیست؟ تمام این سوالات را می توان از زیارت نامه روز اربعین پاسخ داد.

سخنران حرم بانوی کرامت در ادامه گفت: در ابتدای زیارت نامه روز اربعین، سید الشهدا به عنوان ولی الله، حبیب الله، خلیل الله، نجیب الله و صفی الله معرفی شده است و اگر کسی ولی خدا شود در راه خدا حرکت می کند و در گودی قتلگاه راضی به رضای الهی می شود.

وی افزود: اگر کسی ولی خدا باشد دیگر در درونش هراسی ندارد و محبوب خداوند می شود و در تمام مصائب شاکر درگاه الهی می شود.

رفیعی تاکید کرد: جنگ در اسلام اصل نیست چرا که نبی خدا حدود 13 سال با بدترین آزار و اذیت ها و آسیب ها مواجه شد اما دست به شمشیر نبرد و تحمل نمود و شبانه از مکه خارج شد و به مدینه وارد شد و مدینه نیز حتی با جنگ فتح نشد بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام رفیعی: جاهلان موج سوار به دنبال عقده گشایی از نظام هستند

حجت الاسلام رفیعی: جاهلان موج سوار به دنبال عقده گشایی از نظام هستند