مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 10:272022-09-17بين الملل

آمریکا از بیم واکنش روسیه با تجهیز اوکراین به موشک دوربُرد مخالفت کرد


رسانه آمریکایی خبر داد که سران نظامی این کشور از بیم واکنش تند روسیه، به کاخ سفید اعلام کردند که با ارسال موشک های دوربرد به اوکراین مخالف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که هشدارهای مسکو به واشنگتن درباره خطوط قرمز با ایده ارسال موشک های دوربرد به اوکراین تاکید کردند.

ابراز نگرانی توام با مخالفت فرماندهان ارشد نظامی واشنگتن با ارسال موشک های دوربرد به کی یف از بیم مسکو در حالی رسانه ای شده که روز پنجشنبه (دیروز) ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این باره هشداری تند به آمریکا داده بود.

زاخاروا تصریح کرد: اگر واشنگتن تصمیم بگیرد موشک های دوربرد به کی یف بفرستد، از خط قرمز عبور کرده و به یک طرف مستقیم درگیری تبدیل خواهد شد .

پیش از این، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا هم به آمریکایی ها درباره تجهیز اوکراین به موشک های دوبرد به شدت هشدار داد و اعلام کرد، چنین کاری به معنای حضور مستقیم آمریکا در جنگ با روسیه خواهد بود.

شبکه ان بی سی نیوز در ادامه گزارش روز شنبه (امروز) به سراغ یک مقام ارشد ایالات متحده رفته و نظر او را درباره احتمال ارسال موشک های دوربرد به اوکراین جویا شد.

این مقام ارشد آمریکایی گفت: در حال حاضر (گزینه ارسال موشک های دوربرد به اوکراین) روی میز نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از بیم واکنش روسیه با تجهیز اوکراین به موشک دوربُرد مخالفت کرد

آمریکا از بیم واکنش روسیه با تجهیز اوکراین به موشک دوربُرد مخالفت کرد