مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 18:322022-09-16اقتصادي

چینی ها بازار میل ایران را قبضه کردند/ مردم قدرت تعمیر مبل های خود را هم ندارند


وی با بیان اینکه برداشت چوب از جنگل های ایران ممنوع شده است، گفت: چوب مبلمان سازی وارداتی است؛ درحال حاضر چوب وارداتی راش متری 34 میلیون تومان شده است.

- وی با بیان اینکه برداشت چوب از جنگل های ایران ممنوع شده است، گفت: چوب مبلمان سازی وارداتی است؛ درحال حاضر چوب وارداتی راش متری 34 میلیون تومان شده است.

رییس اتحادیه درودگران و مبل سازان خاطر نشان کرد: مردم می توانستند تا 10 ماه پیش مبل راحتی خوب و مناسب را با قیمت 10 تا 15 میلیون تومان خریداری کنند؛ اما امروز افزایش قیمت در کنار مشکلات معیشتی باعث شده است 60 درصد قشر متوسط جامعه یعنی کارمند و کارگر خرید مبل را از اولویت و لیست خریدهای خود پاک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علی رضا عباسی، میزان اشتغال در هنر صنعت مبلمان سازی را حدود 10 درصد دانست و افزود: این صنعت جزو صنایع سبک و زودبازده محسوب می شود اما این روزها بازار این صنعت حال خوشی ندارد.

وی با اشاره به چالش های ایجاد شده در زمینه تامین، تولید و توزیع در این صنعت، خاطر نشان کرد: بازرسان دستگاه های نظارتی از جمله سازمان حمایت و سازمان صمت بر عملکرد تامین کنندگان مواد اولیه مبل نظارتی اعمال نمی کند از این رو این افراد قیمت مواد اولیه را بنا به سلایق و منافع خود تعیین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چینی ها بازار میل ایران را قبضه کردند/ مردم قدرت تعمیر مبل های خود را هم ندارند

چینی ها بازار میل ایران را قبضه کردند/ مردم قدرت تعمیر مبل های خود را هم ندارند