مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 15:522022-09-16سياسي

کربلا با کدام شهر خواهر خوانده است


شهردار تبریز ، با قدردانی از میزبانی کربلای معلی در برگزاری برنامه های اربعین حسینی، اظهار امیدواری کرد، همکاری و همراهی دو شهر خواهرخوانده تبریز و کربلا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار در دیدار با مدیر دفاع مدنی عراق، با بیان اینکه ناامیدی دشمن است.

   وی با اشاره به خواهرخواندگی تبریز و کربلا، یادآور شد: مصمم هستیم همکاری های اجرایی با شهرهای مختلف عراق، به ویژه شهرهای مقدس را تحکیم ببخشیم.

شهردار تبریز با اشاره به تجربه فعالیت خود در ستاد بازسازی عتبات عالیات، تصریح کرد: حوزه های خدماتی، ایمنی و آتش نشانی و ایده های کاربردی برای تسهیل ارتباطات فرهنگی  تبریز و کربلا، از جمله طرح هایی است که می تواند در مراودات دو طرف مورد توجه قرار گیرد.

  هوشیار، همچنین با دعوت از مدیر دفاع مدنی عراق برای حضور در المپیاد آتش نشانان ایران که به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد، گفت: خدمات ایمنی و آتش نشانی تبریز، در سال های اخیر از نظر تجهیزات و تجربه عملیاتی، وارد دوره جدیدی شده و اشتراک این تجربه ها می تواند مثمرثمر باشد.

  کاظم سلمان بوهان، مدیر دفاع مدنی عراق نیز در این دیدار، گفت: جمعیتی که امسال از کشورهای دور و نزدیک خود را به کربلا رسانده اند، بسیار پرشور و بی سابقه و مایه حیرت جهان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کربلا با کدام شهر خواهر خوانده است

کربلا با کدام شهر خواهر خوانده است