مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 15:222022-09-16سياسي

دفاع مقدس ارزشمندترین برهه تاریخی نظام است


این هفته از ارزشمندترین برهه های تاریخ این نظام به حساب می رود که در دفاع مقدس با جان فشانی و برکت خون شهدا و حماسه آنها امنیت پایداری نصیب ایران اسلامی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت ایام توسط برخی رسانه های داخلی گفت: همه ما می دانیم که انگلیس در طول تاریخ ایران بالاترین صدمه و ضربه را به ایران زده است، در سال 1296 تا 1298 طی دو سال انگلیس با خباثت  خود 10 میلیون نفر از مردم ایران را بر اثر گرسنگی به کام مرگ برد و ملت ایران هیچ گاه جنایت های انگلیس خبیث را از یاد نخواهد برد.

یعقوبی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: این هفته از ارزشمندترین برهه های تاریخ این نظام به حساب می رود که در دفاع مقدس با جان فشانی و برکت خون شهدا و حماسه آنها امنیت پایداری نصیب ایران اسلامی شد.

وی گفت: بین جنگ تهاجمی و جنگ تدافعی و تحمیلی فرق وجود دارد، در جنگ تهاجمی دشمن خوی تجاوزگری دارد و با وحشی گری کار می کند ولی در جنگ دفاعی فقط از کیان و نظام دفاع انجام می شود.

 یعقوبی اذعان کرد: ما در دفاع مقدس دستاوردهای زیادی را به دست آوردیم، اول اینکه انقلاب ما با این دفاع مقدس به همه دنیا معرفی شد و به همه دنیا ثابت کردیم که دشمن ما متجاوز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس ارزشمندترین برهه تاریخی نظام است

دفاع مقدس ارزشمندترین برهه تاریخی نظام است