مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 15:022022-09-16سياسي

پیام اربعین حفظ وحدت ملل اسلامی مقابل استکبار جهانی است


پیام راه پیمایی اربعین حفظ وحدت، انسجام و اتحادمسلمانان جهان و ملل اسلامی مقابل استکبار جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز درخطبه های را ندارد و این اتحاد آنها راعصبانی می کند.

وی افزود: ما مردم ایران از میزبانی، کرامت و بزرگی و تفضل ملت عراق به ویژه موکب داران و عزاداران حسینی در عراق سپاسگزاریم.

امام جمعه پل دختر گفت: باید مواظب توطئه دشمنان باشیم که حب الحسین یجمعنا عشق به اباعبدالله الحسین (ع) دل دادگی به مکتب سید و سالارشهیدان است که همه ما را زیر یک پرچم و خیمه ای به نام امام حسین (ع) جمع کرده و این باعث آزار دشمنان است و در صدد توطئه برای ایستادن مقابل این عظمت هستند.

وی بر برگزاری مراسم اربعین و قرائت زیارت اربعین تاکید کرد و افزود: زیارت اربعین محور امام شناسی و دشمن شناسی و همایش مردمی پیاده روی اربعین پاسخ به حماسه حسینی در قالب اخوت و برادری و اتحاد دینی شیعیان از کشورهای مسلمان و ایران است که هرساله نمایان تر می شود و این دشمن را عصبانی می کند.

امام جمعه پل دختراز موکب داران شهرستان پل دختر از جمله موکب امام سجاد(ع)، راه زینب در کشور عراق ، شهید شکارچی در شهر سراب حمام ، پاعلم درمحور آزاد راه، مکتب الشهدا قلعه نصیر و موکب مسجد امام علی (ع) در شهر پل دختر که خدمات بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام اربعین حفظ وحدت ملل اسلامی مقابل استکبار جهانی است

پیام اربعین حفظ وحدت ملل اسلامی مقابل استکبار جهانی است