مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 14:422022-09-16سياسي

رییس اتحادیه واردکنندگان دارو: نیازی به واردات سرم نیست


عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی تهران همچنین گفت که در سال های اخیر تنها در یک دوره کوتاه به دنبال گزارش شدن برخی کمبودها واردات سرم از سوی برخی شرکت ها انجام شد اما پس از آن دیگر وارداتی صورت نگرفت.

- رییس اتحادیه واردکنندگان دارو: نیازی به واردات سرم نیست عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی تهران همچنین گفت که در سال های اخیر تنها در یک دوره کوتاه به دنبال گزارش شدن برخی کمبودها واردات سرم از سوی برخی شرکت ها انجام شد اما پس از آن دیگر وارداتی صورت نگرفت.

به دنبال انتشار خبرهایی درباره کمبود سرم و سهمیه بندی آن در داروخانه ها، رییس اتحادیه واردکنندگان دارو می گوید که فعلا برنامه ای برای واردات این دارو وجود ندارد.

ناصر ریاحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در ایران چند کارخانه بزرگ تولیدکننده سرم وجود دارد که در شهرهایی مانند تهران، مشهد، تبریز و شیراز فعالیت می کنند و در طول سال های گذشته نیاز کشور با استفاده از همین تولیدات تامین شده است.

به گفته وی، در سال های گذشته هیچ برنامه ای برای واردات سرم وجود نداشته و در حال حاضر نیز با استفاده از همین توان داخلی امکان تامین نیازها وجود دارد و طرحی برای واردات سرم در دستور کار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتحادیه واردکنندگان دارو: نیازی به واردات سرم نیست

رییس اتحادیه واردکنندگان دارو: نیازی به واردات سرم نیست