مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 12:072022-09-16سياسي

مسیرهای پیاده روی خودجوش مردمی اربعین در اصفهان اعلام شد


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اصفهان گفت: امسال نیز همچون سال گذشته رویداد خودجوش مردمی پیاده روی اربعین حسینی به سمت گلستان شهدا برگزارمی شود و مسیر قافله های پیاده روی مشخص شد.

- حجت الاسلام محسن کریمی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اصفهان درگفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: امسال نیز همچون سال گذشته رویداد خودجوش بزرگ مردمی پیاده روی نماز صبح تا شام اربعین از درب منازل، مساجد و حسینیه ها بصورت قافله و خانوادگی به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: خیل عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در اصفهان با زمزمه یا لیتنا کنا معکم همراه با زائران میلیونی پیاده روی بزرگ نجف به سمت کربلا از سه مسیر اصلی به سمت گلستان شهدا حرکت خواهند کرد و فرازی از زیارت اربعین را هم پیمان می گردند که وَ نُصرتی لَکُم مُعَدًَه و آمادگی خویش را برای ظهور حضرت مهدی اعلان می دارند.

کریمی خاطر نشان کرد: در طول این مسیرها موکب های فرهنگی و پذیرایی میزبان سیل عظیم زائران خواهند بود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اصفهان تصریح کرد: در مسیر این رویداد بزرگ مردمی و گلستان  شهدا بیش از 100 موکب خدمات متنوع و گسترده ای را به زائران اربعینی ارائه خواهند کرد و ایاب و ذهاب برای تسهیل انتقال زائران اربعینی حسینی از گلستان شهدا به نقاط مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای پیاده روی خودجوش مردمی اربعین در اصفهان اعلام شد

مسیرهای پیاده روی خودجوش مردمی اربعین در اصفهان اعلام شد