مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 11:422022-09-16اجتماعي

هوای دلدادگی/آرزوی مشترک زائرین اربعین چیست؟


خبرگزاری فارس کردستان/شیرین مرادی؛ دلتنگ و دل سپرده بود، با قدم هایی شمرده راهی شده بود، هر سال این وقتها دلش را راهی می کرد تا پاهایش هم جان راه رفتن بیابد، قدم به قدم هر قدمی که ماجرایی برای خود داشت.

ماجرای دردهایی که در وجودش حل کرده بود، حرف هایی که به زبان نیامده بود و ثانیه هایی که شوق زده سپری شده بود، شوق راهی شدن به مسیر عشق.

هر سال دل به جاده زده بود تا دل به دلدار بسپارد اما امسال درگیر انتخاب شده بود که مسیر عشق را از کدام مرز شروع کند، مهران یا باشماق.

اربعین نزدیک و نزدیک می شود، بیش از این تاخیر را جایز ندانست.

دل شرحه شرحه اش را در چمدانِ عشق گذاشت و به دل جاده زد انتخابش را کرده بود و به این ترتیب مسافر اربعین از مرز باشماق مریوان شد.

 امسال بعد از دو سال وقفه کرونایی، زمینه برای حضور زائران در مراسم اربعین از مرزهای مختلف کشور از جمله مرز باشماق مریوان فراهم شده و کردستان برای نخستین بار افتخار میزبانی از زوار امام حسین (ع) را پیدا کرده است.

خدمت به زائرانی که سختی راه را برای رسیدن به کوی عشق به جان خریده اند و گام در جاده ای که بی نهایت حرف برای مسافران اربعین دارد گذاشته اند.

جاده رسیدن به مرز باشماق مملو از مسافران عاشق بود که از استان های مختلف کشور به عشق مولایشان رهسپار و به جاده عاشقی زده بودند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای دلدادگی/آرزوی مشترک زائرین اربعین چیست؟

هوای دلدادگی/آرزوی مشترک زائرین اربعین چیست؟